torstai 3. huhtikuuta 2014

Kevääääät

Minä en pidä keväästä. Tai ilman siitepölytystä, ainaista päätä särkevää auringonpaistetta ja puolisulia teitä voisin jo ihan tykätäki. Ilma on niin lämmin, että tekee mieli pompata fillarin selkään, mutta karu totuus paljastuu heti pihassa ku takarengas vetää sutia ja nykäsee kaiken kyljelleen. Hitsin jääkerrokset...

Hiljaisuus on johtunu siis pitkälti kevätinhosta. :D Oikeasti kevätkin on mun mielestä ihan kivaa, niinkuin kaikki muutki vuodenajat. Niissä on jokasessa puolensa.

Hyvä puoli keväässä on...




...päätään nostava innostus! Tässä uusin tekemäni hepo, viime yönä valmistunut Prince Charming. Rotua saa ehdottaa pikku sirkusfriikille!


...no oikeesti se auringonpaisteki. Sillä saa kivoja efektejä kuviin, sisälläkin! Kumpaakaan ylemmistä kuvista ei oo jälkikäsitelty pienennystä lukuunottamatta. Siistejä juttuja nämä valokuvat, mää tykkään.

Ja ens viikon alkupuolella tapahtuu jännittäviä asioita, nimittäin ihka ensimmäinen täytteineen ostettu heppa matkustaa Frozen Solosta uuteen kotiinsa! Oon tähän saakka onnistunu välttelemään kaikenlaisten postipakettien lähetystä, mutta nyt tää vuonis pitäis toimittaa täytteineen ja keppeineen seuraavaan paikkaan. Iiiks!

Sinne se on nyt ahdettu. Mua jännittää varmasti enemmän kuin ostajalla, että pääseehän hevonen varmasti ehjänä perille, tuota pystyharjaa myöten. Vaikka eiköhän ne siellä postissa osaa hommansa!

4 kommenttia:

  1. aika söpö prinssipoika.se vois olla joku nf tai connemara.tai joku ponirotune muutekki.auttopa paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eiköhän siit poni tuu. Connemara ei oo huono idea!

      Poista
  2. On kyllä niin charmikas ponimus ettei mitään rajaa! Nuo silmät, mä oon ihan myyty.

    VastaaPoista